9 van 10 uit 1805 beoordelingen
search 0

Geen producten in winkelwagen

Winkelwagen

Veel gestelde Vragen

Hoe zoek ik mijn favoriete Wijn?

U kunt zoeken op soort boven in de balk, bijvoorbeeld rode wijn of witte wijn. U kunt ook zoeken op wijnhuis, land of smaak type. In de linker balk kunt u uit deze diverse zoekopties kiezen. Op elke categorie zoals rode wijn kunt u bovenaan het land en wijnhuis selecteren. Zo krijgt u eenvoudig het gewenste zoek resultaat. Specifiek zoeken: Typ uw zoekterm in het zoekvenster rechtsboven en klik vervolgens op het vergrootglas of druk op enter. Zo krijgt u alle wijnen te zien met deze zoekterm. Mocht u ondersteuning wensen in het zoeken dan staan onze medewerkers u altijd graag te woord.

Hoe bestel ik?

Bij elk product staat een dropdowm menu waarmee u vervolgens het gewenste aantal flessen kunt aanvinken. Let op bij producten met de aktie 11+1 Gratis, vink dan altijd de optie 11+1 gratis aan! En klik vervolgens op bestel, zo komen de flessen in het winkel mandje te staan. Nu kunt er voor kiezen om verder te winkelen of om de bestelling definitief te maken. Binnen het winkelmandje bestaat de mogelijkheid om uw bestelling nog aan te passen, dit doet u via de knop bijwerken. Is uw bestelling compleet dan kunt u deze definitief maken d.m.v. in te loggen met uw account of om u aan te melden als nieuwe klant. Het aanmaken van een account is niet noodzakelijk of verplicht. Let op u kunt alleen inloggen met uw account als u daar de vorige maal voor heeft gekozen. Bent u nieuwe klant dan vult u alle gegevens in en klikt u vervolgens op "verder met betalen". In de volgende stap geeft u aan hoe u de bestelling wenst te ontvangen, dat kan zijn alleen huisadres, PostNL afhaal locatie of eventueel afhalen in de winkel. Hierna komt u in de laatste stap van het bestel proces, controleer uw bestelling op fouten en vink aan (na het doorlezen hiervan)  ‘akkoord gaan met de Algemene Voorwaarden’ en klik vervolgens op ga naar de kassa. U kunt in deze laatste stap van het bestel proces ook een opmerking maken en eventuele waardebon invullen. Vervolgens wordt u door verwezen naar de Rabobank Omnikassa, hier kunt u uw bestelling betalen via de diverse betaal optie's.

Hoe krijg ik een Waardebon van PerfecteWijn.nl

Wij geven alleen op persoonlijke titel waardebonnen uit. U kunt geen waardebon vinden op onze of andere websites. Wij trachten er naar om altijd een zeer scherpe prijs aan te bieden op alle wijnen!

Wie is PerfecteWijn.nl

PerfecteWijn is een geheel zelfstandig opererende organisatie, opgericht in 2005. Ons motto is om wijnen te leveren voor een scherpe prijs. Onze prijzen kunnen daarom vele malen lager zijn dan elders, dit komt mede omdat PerfecteWijn.nl zeer groot inkoopt en hiermee voordeel behaald. Dit Voordeel geven wij graag terug aan u als wijnliefhebber.

Wat als mijn bestelling kapot gaat of vermist?

Wij verzenden al onze pakketten met de hoogste prioriteit en verzekering. Schade die voortvloeit tijdens de verzending claimen wij bij PostNL. U bent dus altijd gegarandeerd dat de bestelling heel en netjes wordt bezorgd. Mocht u schade ontdekken aan uw pakket stuur dan zo snel als mogelijk foto's en een e-mail naar onze klantenservice zodat wij dit direct kunnen oppakken.

Moet ik een account aanmaken?

Nee het is niet noodzakelijk om een account aan te maken op onze website. Het is wel handig, want bij uw volgende bestelling hoeft u dan niet alle naw gegevens in te vullen.

Wijn kopen en veilig betalen

Bij PerfecteWijn.nl staan we voor veiligheid, zowel bij het bezoeken als bij het afreken van uw bestelling. Alle informatie wordt in een beveiligde omgeving opgeslagen. Dit kunt u herkennen aan uw URL balk met het slotje.

Prijzen

Al onze getoonde prijzen zijn incl 21% Btw, u ontvangt bij levering een btw factuur.

Jaar / Oogstjaar

De aangegeven jaartallen op de website zijn altijd onder voorbehoud, wij trachten er naar om altijd het beschikbare oogstjaar te vermelden. Mocht het oogstjaar niet meer beschikbaar zijn dan ontvangt u direct het opvolgende oogstjaar. Mocht u echter alleen een bepaald oogstjaar wensen, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice of u kunt een e-mail sturen naar verkoop@perfectewijn.nl. Dan kunnen wij inzien of er nog genoeg flessen zijn om u te helpen. Elke dag vind er een wijziging / mutatie plaats van de oogstjaren. U ontvangt nooit een ouder dan aangeven oogstjaar. Mocht u na het ontvangen van de wijn deze niet wensen te houden dan mag u deze uiteraard aan ons retour sturen.

Intracommunautaire levering zonder Btw

Wilt u een bestelling plaatsen op naam van een bedrijf in een ander land als Nederland dan is het mogelijk om als intracommunautaire levering te bestellen. De Btw wordt dan weerlegd en de factuur kan worden opgemaakt excl Btw. Hiervoor dient u vooraf een melding te maken, zodat wij het btw nummer kunnen verifiëren. Bestellingen die worden geplaatst en betaald kunnen achteraf niet worden verrekend. U kunt uw bestelling (omschrijving en aantal flessen) en N.A.W. gegevens aan ons door mailen naar verkoop@perfectewijn.nl. Na goed keuring van het Btw nummer krijgt u van ons een e-mail met daarin de factuur.

Hoe kan ik een order annuleren?

Als u uw bestelorder wenst te annuleren, nadat u deze op onze site reeds heeft bevestigd, stuurt u ons dan een e-mail met deze annuleringsopdracht.

Wanneer wordt mijn wijn geleverd?

Als u van ons een "order in Behandeling" mail heeft gekregen van uw bestelling, dan wordt de levering in gang gezet. Het is ons streven om uw bestelling binnen werk 3 dagen te verzenden. Het kan voorkomen dat een product niet op voorraad is, wij zullen dan contact met u opnemen.

Hoeveel kost het transport?

Transportkosten zijn Maximaal € 6,99 euro per bestelling in Nederland. Bij bestellingen boven de 100 euro of 18 flessen is het transport gratis. Klik hier voor onze bezorgkosten pagina.

Wie verzorgt het transport?

Onze verzendingen worden verzorgd door PostNL of bij grotere bestellingen (minimaal 60 flessen) door Transporteur Verhoeven Tilburg. Voor zendingen die via PostNL worden geleverd gelden 2 aflever pogingen inclusief buren levering (met uitzondering indien u dit heeft aangevinkt dit niet te wensen). Hierna gaat het pakket naar het dichtstbijzijnde Afhaal punt van PostNL. Hiervan ontvangt u altijd een briefje voor in de brievenbus.  Je pakket wordt 14 dagen bewaard voor jou.
 

Afhaalpunt PostNL

Niet altijd thuis? Dan kunt er voor kiezen om de levering te laten plaats vinden bij een afhaalpunt. Een afhaalpunt kan zijn bijvoorbeeld een Albert Heijn, Gamma of een andere locatie bij u in de buurt. Je haalt je bestelling dan op wanneer het jou uitkomt. Je krijgt een mail en SMS zodra je bestelling klaar ligt bij het afhaalpunt. Je kunt die dan ophalen met een geldig legitimatiebewijs. Je pakket wordt 14 dagen bewaard voor jou.

Korting op Grotere Aantallen?

Wij van PerfecteWijn.nl trachten er na om een zo scherp mogelijke prijs aan te bieden op al onze wijnen. Wij kunnen vanaf 60 flessen per soort u een scherpe offerte doen toe komen. Offertes worden alleen per mail behandeld, wenst u een offerte te ontvangen dan kunt u een mail sturen naar info@perfectewijn.nl

Kurk Klacht?

Mocht u een fles hebben met een kurk klacht dan kunt u dit melden via ons email adres, info@perfectewijn.nl. U kunt de fles dan retour sturen naar het volgende adres: PerfecteWijn.nl, T.a.v. kurk klachten, Lovensekanaaldijk 45-3 5013BJ Tilburg. De fles dient 3/4 vol retour gestuurd te worden en mag niet ouder zijn aangekocht dan 2 maanden. Bij retour sturen van de fles dient u de factuur bij te voegen. Na ontvangst en beoordeling zal de fles worden gecrediteerd aan u. U bent natuurlijk ook vrij om deze af te geven bij onze vestiging in Tilburg. Retour kosten worden niet vergoed. Uitgesloten zijn wijnen die slecht zijn geworden door té lange bewaring en Wijnen die geoxideerd zijn door uitdroging (dat gebeurt als flessen rechtop worden bewaard op een té droge en té warme bergplaats). Let op verpak altijd een kopie factuur van uw bestelling bij u retour zending.

Help

Onze Consumentenservice doet er alles aan om uw vraag binnen 24 uur te beantwoorden per e-mail, of u kunt altijd bellen met onze klantenservice.